Registreer nu je SYS-PowerStation!
Jouw stopcontact makkelijk meenemen
Ontdek meer over het SYS-PowerStation!
De SYS-PowerStation voorziet in elektriciteit, zelfs op plekken zonder stroom. Als krachtig en duurzaam energieopslagsysteem maakt het je onafhankelijk van traditionele energiebronnen zoals stopcontacten, generatoren of lokale stroomverdelers, waardoor je verzekerd bent van een betrouwbare en voorspelbare werkdag.
FAQ
Veelgestelde vragen en antwoorden
Kun je hier niet het juiste antwoord op je vraag vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice: customerservice-nl@festool.com.
Voorwaarde voor uitbetaling van de cashback is de aankoop van een SYS-PowerStation tijdens de actieperiode van 18-11-2024 t/m 31-10-2025 en het uploaden van de factuur naar het persoonlijke MyFestool account uiterlijk 30.11.2025. Details zijn te vinden in de deelnamevoorwaarden.
Je hebt de mogelijkheid om de machine direct te registreren in het Cashback registratieproces in MyFestool. Hiervoor moet je het vakje aan het einde van het registratieproces aanvinken.
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je moet de SYS-PoweStation zelf registreren in je eigen MyFestool account.
Helaas is dit niet mogelijk. Je moet elk product afzonderlijk registreren en de factuur apart uploaden. Je hebt echter geen twee aparte facturen nodig voor de producten.
We houden je natuurlijk op de hoogte. Als je registratie succesvol is, ontvang je een bevestigingsmail. Zodra je gegevens zijn gecontroleerd, ontvang je nog een e-mail om te bevestigen dat alles goed is gegaan en wordt je cashback overgemaakt naar de bankrekening die je hebt opgegeven. Als we bij het controleren van de gegevens merken dat we nog informatie missen, nemen we uiteraard contact met je op.
Je kunt de status ook op elk gewenst moment controleren in je MyFestool account.
Helaas is deelname niet mogelijk zonder factuur.
We raden je aan om de status te controleren in je MyFestool account. Als daar niets wordt weergegeven, stuur dan een e-mail naar customerservice-nl@festool.com. Zij zullen controleren of alles is gelukt met je registratie.
Stuur in dat geval een e-mail naar customerservice-nl@festool.com met vermelding van je procesnummer.