Registreer nu je Festool machine voor cashback!
Roterende-excenterschuurmachine ROTEX
Vind nu de juiste ROTEX voor jouw toepassing!
Met de ROTEX excenterschuurmachines van Festool heb je een echte allrounder in handen: grof schuren, fijn schuren en polijsten - allemaal met slechts één apparaat. Door de krachtige motor in combinatie met de ROTEX combi baan kun je tot drie keer meer materiaal verwijderen bij het grof schuren. Krachtig, veelzijdig en betrouwbaar - koop nu een ROTEX en profiteer van cashbackvoordeel
Bovenfrezen
Vind nu de juiste bovenfrees voor jouw behoeften!
Met onze bovenfrezen kun je nauwkeurig uitsparingen frezen, kantenfrezen, groeven maken en allerlei soorten werkstukken profileren. De bovenfrezen worden gekenmerkt door een krachtige motor, precisie, eenvoudige freeswissel en een breed assortiment accessoires. Profiteer nu van het cashbackvoordeel en koop vandaag nog je nieuwe bovenfrees.
FAQ
Veelgestelde vragen en antwoorden
Kun je hier niet het juiste antwoord op je vraag vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice: customerservice-nl@festool.com.
Voorwaarde voor uitbetaling van de cashback is de aankoop van een deelnemende machine tijdens de actieperiode van 14 juli 2025 t/m 30 november 2025 en het uploaden van de factuur naar het persoonlijke MyFestool account uiterlijk 14 december 2025. Details zijn te vinden in de deelnamevoorwaarden.
Je hebt de mogelijkheid om de machine direct te registreren in het Cashback registratieproces in MyFestool. Hiervoor moet je het vakje aan het einde van het registratieproces aanvinken.
Let op: Als je je alleen registreert voor Garantie all-inclusive, wordt het product niet automatisch geregistreerd voor cashback!
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je moet zelf registreren in je eigen MyFestool account.
Helaas is dit niet mogelijk. Je moet elk product afzonderlijk registreren en de factuur apart uploaden. Je hebt echter geen twee aparte facturen nodig voor de producten.
We houden je natuurlijk op de hoogte. Als je registratie succesvol is, ontvang je een bevestigingsmail. Zodra je gegevens zijn gecontroleerd, ontvang je nog een e-mail om te bevestigen dat alles goed is gegaan en wordt je cashback overgemaakt naar de bankrekening die je hebt opgegeven. Als we bij het controleren van de gegevens merken dat we nog informatie missen, nemen we uiteraard contact met je op.
Je kunt de status ook op elk gewenst moment controleren in je MyFestool account.
Helaas is deelname niet mogelijk zonder factuur.
We raden je aan om de status te controleren in je MyFestool account. Als daar niets wordt weergegeven, stuur dan een e-mail naar customerservice-nl@festool.com. Zij zullen controleren of alles is gelukt met je registratie.
Stuur in dat geval een e-mail naar customerservice-nl@festool.com met vermelding van je procesnummer.