Niet tevreden, geld terug.

Bent u niet helemaal tevreden over uw nieuw aangeschafte Festool-gereedschap? Vanaf de aanschaf en registratie krijgt u automatisch 15 dagen de tijd om het gereedschap te retourneren. Onze kwaliteit moet u voor de volle 100% overtuigen. Anders krijgt u 100% van het aankoopbedrag terug. Want wij hechten grote waarde aan uw mening en vooral aan uw tevredenheid.

Hoe kunt u van deze service profiteren?

  • Registreer uw nieuwe gereedschap binnen 30 dagen na aanschaf voor Garantie all-inclusive.
  • Mocht u in het dagelijkse werk niet tevreden zijn met het gereedschap, dan kunt u het binnen 15 dagen na aanschaf terugbrengen naar uw Festool-dealer.
  • U krijgt het volledige aankoopbedrag terug.

Hoe gaat de afwikkeling precies in zijn werk?  

Met deze service willen wij ervoor zorgen dat u helemaal tevreden bent met het aangeschafte gereedschap. 

Op vertoon van uw garantiecertificaat kunt u daarom elk geregistreerd gereedschap binnen 15 dagen vanaf de datum op uw originele aankoopbon terugbrengen naar een Festool-dealer. Het gereedschap mag lichte gebruikssporen hebben, maar moet wel onbeschadigd zijn en compleet overeenkomstig de leveringsomvang en in de originele verpakking worden teruggebracht.

In bepaalde gevallen, met name bij bovengemiddelde slijtage, kan de Festool-dealer met de uitbetaling wachten tot het geval door ons is gecontroleerd en goedgekeurd.

De voorwaarden voor Garantie all-inclusive vindt u hier:

  • Garantie all-inclusive

    Gereedschap voor Garantie all-inclusive registreren

    Profiteer van de veelomvattende services. Registreer uw gereedschap opdat het de eerste drie jaar geheel is verzekerd en u kunt zich concentreren op wat er echt toe doet: uw werk.

    Registreer uw gereedschap nu
  • Festool Work-app

    Gereedschap en services eenvoudig gekoppeld

    Nieuwe gereedschappen voor Garantie all-inclusive registreren en voor Bluetooth® geschikte accupacks koppelen.

    Meer informatie
  • FAQ

    FAQ

    Antwoorden op de meest gestelde vragen vindt u in onze FAQ over Garantie all-inclusive of over de volledige reparatie.

    Meer informatie