Festool SERVICE

Belangrijke informatie!

 

U kunt de registratie van uw nieuwe machines vanaf 01.01.2021 voor onze Garantie all-inclusive uitsluitend via uw persoonlijke MyFestool-klantaccount uitvoeren. Om uw gegevens zo veel mogelijk te beschermen, kan uw dealer de garantieregistratie van uw nieuwe machine niet meer voor uw verzorgen.

Service zonder discussies.

Naast excellente machines bieden wij u een service van uitstekende kwaliteit. Onze servicepakketten staan voor een directe, praktische en veelomvattende service voor u en uw gereedschap. De gehele levensduur van uw gereedschap zijn wij de betrouwbare partner aan uw zijde. U kunt op ons rekenen - wij staan altijd voor u klaar. Want wij doen alles voor uw tevredenheid en vertrouwen in Festool. Wij zijn alleen tevreden als u dat ook bent.

  • Gereedschap registreren

    Garantie all-inclusive

    Garantie met een plus.

    Na de registratie is uw nieuwe machine in de eerste drie jaar geheel verzekerd.*1

    Meer te weten komen
  • MyFestool

    MyFestool

    Met één klik alle gegevens.

    Met uw persoonlijke account beschikt u op elk moment over de gewenste informatie en heeft u direct contact met Festool. 

    Meer te weten komen
  • Volledige reparatie

    Volledige reparatie

    Uw machine(s) gerepareerd door Festool.

    Uw machine wordt nauwkeurig, snel en met grote kundigheid door onze experts gerepareerd.

    Meer te weten komen
  • Hotline

    Hallo hotline!

    Uw contactadres voor al uw vragen.

    Of het nu om advies, support of reparatie gaat: u kunt altijd contact met ons opnemen.

    Meer te weten komen
  1. * Garantie all-inclusive geldt voor alle Festool-gereedschappen die binnen 30 dagen na aankoop geregistreerd zijn. De Festool-garantievoorwaarden zijn van kracht en kunnen worden bekeken op www.festool.nl/garantievoorwaarden.