Volledige reparatie

Volledige reparatie gratis.


Onze eersteklas reparatieservice: snel, grondig en gratis gedurende de eerste drie jaar. We willen typische slijtageonderdelen en koolborstels vervangen. Dus jouw accu’s en laders zijn gedekt.1 
Dat betekent 100% reparatie zonder kosten.

 

Werkt je machine niet meer? Zorg altijd eerst dat je accu's up-to-date zijn via de Work-App.

 

Hoe kun je van deze service profiteren?

  • Registreer jouw nieuwe machine binnen 100 dagen na aanschaf voor Garantie all-inclusive.
  • Bij garantie geeft je jouw machine ter reparatie af.
  • Je kan de opdracht tot reparatie het best direct aan ons geven.

Met onze onlinereparatieopdracht gaat dat bijzonder snel en eenvoudig.
Maar je kunt ook telefonisch of via e-mail contact opnemen met ons:

Telefoon: 0182-621943
E-mail: customerservice-nl@festool.com

 

Antwoorden op de meest gestelde vragen vindt u in onze FAQ over Garantie all-inclusive of over de volledige reparatie.

De voorwaarden voor Garantie all-inclusive vindt je hier:

 
  • Gereedschap voor Garantie all-inclusive registreren

    Profiteer van de veelomvattende services. Registreer uw gereedschap opdat het de eerste drie jaar geheel is verzekerd en u kunt zich concentreren op wat er echt toe doet: uw werk. Registreer uw gereedschap nu
  • De snelste weg naar Garantie all-inclusive: met de Festool app

    Registreer uw nieuwe Festool-gereedschap eenvoudig en gemakkelijk met de geïntegreerde scanner. En profiteer overal en altijd van de voordelen van de Festool-service. Meer informatie
  • FAQ

    Antwoorden op de meest gestelde vragen vindt u in onze FAQ over Garantie all-inclusive of over de volledige reparatie. Meer informatie
  1. "Volledige reparatie gratis" geldt ook voor accu's en opladers, echter niet voor overig verbruiksmateriaal en accessoires en zelf gedemonteerde machines, alsmede voor schade door ondeskundig gebruik, gebruik van niet-originele onderdelen en als de machine continu aan sterke slijtage onderhevig is geweest.