Volledige reparatie gratis.

Onze eersteklas reparatieservice: snel, grondig en gratis gedurende de eerste drie jaar. We willen typische slijtagedonderdelen en koolborstels vervangen. Dus uw accu’s en laders zijn gedekt.1 Dat betekent 100% reparatie zonder kosten.

Hoe kunt u van deze service profiteren?

  • Registreer uw nieuwe machine binnen 30 dagen na aanschaf voor Garantie all-inclusive.
  • Bij garantie geeft u uw machine ter reparatie af.
  • U kunt de opdracht tot reparatie het best direct aan ons geven.

Met onze onlinereparatieopdracht gaat dat bijzonder snel en eenvoudig.
Maar u kunt ook telefonisch of via e-mail contact opnemen met ons:

Telefoon: 0182-621943
E-mail: service-nl@festool.com

 

Antwoorden op de meest gestelde vragen vindt u in onze FAQ over Garantie all-inclusive of over de volledige reparatie.

De voorwaarden voor Garantie all-inclusive vindt u hier:

  • Garantie all-inclusive

    Gereedschap voor Garantie all-inclusive registreren

    Profiteer van de veelomvattende services. Registreer uw gereedschap opdat het de eerste drie jaar geheel is verzekerd en u kunt zich concentreren op wat er echt toe doet: uw werk. Registreer uw gereedschap nu
  • Festool Work-app

    Gereedschap en services eenvoudig gekoppeld

    Nieuwe gereedschappen voor Garantie all-inclusive registreren en voor Bluetooth® geschikte accupacks koppelen. Meer informatie
  • FAQ

    FAQ

    Antwoorden op de meest gestelde vragen vindt u in onze FAQ over Garantie all-inclusive of over de volledige reparatie. Meer informatie
  1. "Volledige reparatie gratis" geldt ook voor accu's en opladers, echter niet voor overig verbruiksmateriaal en accessoires en zelf gedemonteerde machines, alsmede voor schade door ondeskundig gebruik, gebruik van niet-originele onderdelen en als de machine continu aan sterke slijtage onderhevig is geweest.