Details over de volledige reparatie

    Opdracht geven tot een reparatie

    U kunt een opdracht tot reparatie het best online via uw persoonlijke MyFestool-account geven. Daarbij profiteert u van een gratis transportservice, een snelle reparatieafwikkeling en regelmatige statusmeldingen die u over de reparatie informeren.

    Opdracht geven tot reparatie in MyFestool

    Natuurlijk kunt u ons ook telefonisch of per e-mail opdracht tot reparatie geven:

    Telefoon: 0182-621943
    E-mail: service-nl@festool.com

    Ook uw Festool-dealer neemt reparatieopdrachten aan. Maar houd er rekening mee dat in dat geval de totale verwerking vanwege extra transport- en communicatiekanalen meer tijd in beslag kan nemen.

    Afwikkeling van de reparatie

    Zodra uw gereedschap bij ons is aangekomen, controleren wij of het voor garantie in aanmerking komt. Als uw gereedschap voor Garantie all-inclusive1 is geregistreerd en binnen de garantielooptijd valt, profiteert u van onze "volledige reparatie gratis"2. De reparatie is dan voor u helemaal gratis - wij dragen ook de kosten voor typische slijtageonderdelen en het transport. 

    Als uw gereedschap buiten de garantielooptijd valt, krijgt u na de foutanalyse een prijsopgave van ons.

    - Indien er een prijsopgave is afgegeven voor een reparatie, kan deze vanaf heden online worden goedgekeurd via de mail die je ontvangt (voorheen was dit via een pdf-bestand mogelijk)
    - De optie ongemonteerd en ongerepareerd retour sturen voor € 20 euro is vervangen voor de optie; de machine gemonteerd, maar ongerepareerd retour te sturen. Deze optie kost € 50 euro ex. BTW + ex € 18 euro verzendkosten.



    Vragen over de volledige reparatie?

    Antwoorden op de meest gestelde vragen vindt u in onze FAQ over Garantie all-inclusive of over de volledige reparatie.

    Naar de FAQ over de volledige reparatie

    Opdracht tot reparatie geven

    Is er iets aan de hand met een van uw gereedschappen? Geen probleem! De professionals van onze reparatieservice zorgen met grote kundigheid en nauwgezet voor uw gereedschap opdat u het snel weer kunt gebruiken en het weer als nieuw is.
    Opdracht geven tot reparatie in MyFestool
    1. Garantie all-inclusive geldt voor alle Festool-machines die binnen 30 dagen na aankoop geregistreerd zijn. De Festool-garantievoorwaarden zijn van kracht en kunnen worden bekeken op www.festool.nl/service
    2. "Volledige reparatie gratis" geldt ook voor accu's en opladers, echter niet voor overig verbruiksmateriaal en accessoires en zelf gedemonteerde machines, alsmede voor schade door ondeskundig gebruik, gebruik van niet-originele onderdelen en als de machine continu aan sterke slijtage onderhevig is geweest.